:akue:

::::akue:::::
semua pernah aku pergi...
mana tempat tak pernah aku explore..
aku memang giler jalan-jalan...
satu shah alam tu macam dalam tangan aku dah..
Kl dah jadi tempat ke dua aku selain kampus ni..
Sunway Pyramid saksi..
Masjid Putrajaya..
Alamanda...
semuanya saksi aku ada disana...
Dan macam-macam tempat lagi la ...
yang tak perlu aku ceritakan...
erti TAKUT...tak ada dalam diri aku..
walau aku terpaksa gamble..
tapi sebab aku ni degil dan keras hati..
aku redah ajer..
walau perasaan cuak itu ada..
aku cepat2 padamkan ia..


::Tapi:::
itu semua dulu...
waktu dulu-dulu...
sebelum sekarang ini...
aku jadi begini...
aku hilang banyak keberanian melampau...
yang dulu memang aku tersangat BERANI...
aku redah Confident aja..
sekarang, mana pergi kedegilan aku yang dulu...
dah lenyap semua...

0 comments: