Free 3-days trial Acuvue Moist contact lens

Acuvue Free
Hari ni, aku terbaca satu blog dari blogger mana dah tak ingat dah..hehe..sebab seronok punya la seronok sebab dalam blog tuh ada iklan yang dapat free 3-daily trials Acuvue Moist contact lens..Untuk orang yang ber'contact lens' macam aku ni, inilah berita yang menggembirakan sebab nak dapat benda free..biasalah.Semua orang suka kot.heee..sebab kalau beli..mahal jugak lagi satu Acuvue nih ada brand tau.Kalau tak percaya try korang pergi kedai optiks..konpem mahal la weh benda nih..lagi2 yang daily nih mahal tauu..!!

Okeys. Aku dah isi dah form dia..dah dapat dah resit untuk redeem lens tuh.. Kat Kelantan tak ada tempat redeem, so, aku dengan baik hatinya memilih Sunway Pyramid untuk meredeem lens tuh..

Bila masa entah la aku nak pergi iye..hehe..tapi tak per..redemption before end of January..so, bolehlah sesiapa yang berminat untuk mencuba Acuvue nih..Aku pun baru nak try, sebab lens ni agak lembik sikit. Kalau mata allergik, cepat lah gatalnya..Apa pun, thanks kat blog Cik Eiyken (dah ingat dah nama dia)

0 comments: