tuDunG bAru :)

Tudung yang baru beli hari ini...kecuali yang biru tuh..biru tuh la tudung termahal aku beli ..huhu

Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh...hurm..salam sejahtera buat semua. ni aku baru balik dari KT (Kuala Terengganu) menghantar my adik pergi kampus dia, esok dia ada exam. memandangkan hari masih awal, aku, ma n abah pergi ke KT...hampir setengah jam bersesak atas jambatan, apalagi, harung jam lah..kalau tahu jam terus balik rumah...tapi paham2 jer la..no turn back bila dah atas jambatan tuh...nak tak nak teruskan jugalah perjalanan..

Sampai sahaja dekat KT my mama nak pergi kedai Ariani..apa lagi, aku yang sekarang ni memang gila minat dekat Ariani tu, happy lah dalam hati..tapi tak tunjuk kat luar pun..Duit dalam beg rasanya tak aderla banyak pun..dalam 1 rat je pun..tapi beria aja lebih...

Masuk-masuk kat dalam tuh, mak aih..biar betul tudung Ariani nih murah gila offernya...kalau harga macam ni baik beli Ariani daripada beli tudung yang kedai biasa jual tuh..aku dah rambang mata dah weh..maklumlah end year sale...tudung yang harganya rm112 ada less sampai jadi rm35...siapa tak rambang mata weh...aku dah berkira-kira nak beli 2 or 3 helai...hehe..semalam baru aku online tengok tudung kat website...alih2 hari ni aku pergi Ariani Kt..Ma dah pilih2 dah n duk try2 dlm fitting room...aku plak...duk belek2 cari yang mana boleh matching...tapi sayangnya yang mana aku berkenan mesti tak kena dengan saiz muka...ish..

Banyak punyalah aku try, tapi yang aku beli 2 helai sahaja..(baguih gak, jimat sket duit aku, tapi boleh percaya ke sebab misi ke Kb mall belum lagi diteruskan) hehe...mana lagi aku nak ngepau duit nih..

Aku tengok yang jenis tudung aku beli untuk 1st time aku pakai Ariani...masa tu aku beli dekat Shah Alam..harganya dalam rm120, tapi dpat less 10% je...tadi ada less 15%..huhu...(rugi-rugi)...tapi bila aku tengok pattern sama macam aku punya takder...lega siket...hehe..uwaa...itulah tudung termahal aku pernah miliki harga dia rm108 after less...(ini guna duit raya aku kot..ke duit simpanan...confuse..hehe)


~Keep us close to You.Until the end of time..Baraka Allahu Lakuma wa Baraka alikuma Wa jamaah baina kuma fee khair~

0 comments: