i'm freezing here

Assalamualaikum dan Selamat Tengah hari. Aku post entri ini masa aku dekat office, serius sejuk gila..aku tak tahan sangat-sangat dekat sini. Dibuatnya hujan plak lagi la aku tak tahan.. serius..aiseh...baru jer lepas makan tengah hari kat sini,ni mencuri masa untuk tulis satu entri kat blog kesayangan aku nih. hehe..

Sejuk weh...i'm freezing here..oh my god, because of outside is rainy, so, here plus with air conditioner the temperature make me feel very cold ..ouh my God..

Sekarang ni aku tengah sibuk buat Hirarc..apa benda nih? Hazard Identification, Risk Assessment and Risk Control..untuk bahagian safety punya. Masa belajar tak ada rasa susah. Rasa senang sangat benda alah ini. Tapi bila nak buat dan apply kat tempat kerja rasa la jugak benda ini macam cerewet sikit. Maybe sebab tak pergi tengok site sendiri kan. Wokes, start byn next week, bermulalah perjalanan aku menjelajah satu kilang Perodua nih. Besar. Serius kilang ini sangat besar..Iyalah kilang buat kereta itu mana tak besarnya..
okeylah..got to go dulu..nanti aku free aku conteng-conteng bagi semak lagi blog nih..wokes..

~Keep us close to You.Until the end of time..Baraka Allahu Lakuma wa Baraka alikuma Wa jamaah baina kuma fee khair~

0 comments: