Topup oh Topup

Baru lepas call Cimb Hotline. Buat aduan yang hari itu aku pergi online nak topup, tapi dah dekat seminggu tak dapat-dapat lagi. Isk2..masalah betul la Cimb nih. Then dia kata dalam masa 24jam dia akan bagi topup tuh...tulun3x.. aku sangat memerlukan topup sekarang ni. Baki tinggal ciput sahaja..aiii.Aku jenis mana boleh la kan kalau kredit tinggal ciput. Susah nak buat kerja..Kerja apa jer pun sheaza?? calling-calling relatives and friends je la..nak calling someone else mana lagi..=D

Baru lepas lunch dekat kafeteria kilang ni hah...makan cendawan dia agak muak la kan. Tapi dah ambik makan jerla..nak buang, membazir plak.. Aku dah cukup banyak membazir kot..huhu..

Lambatnya nak dapat elaun praktikal nih..hehe...dan nak masuk loan dalam bank ni. Aku nak jalankan beberapa misi tertangguh nih..Takpa, Insyaallah akan dapat dijalankan segalanya dengan lancar sekali.

0 comments: