Two More Weeks Left

Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh...
Selamat petang dan selamat berhujung minggu walaupun esok Isnin dah start kerja macam biasa. Waaa...siapa yang rasa diri dia rajin untuk berkerja sila angkat tangan...(syok sendiri sudah.) Aku ialah antara ramai-ramai manusia yang malas kalau esoknya hari Isnin. Sebab apa, of course lah sebab kena pergi kerja. Dulu masa kena pergi class pun ada gak perasaan malas itu...tapi ianya tak semalas masa l.i nih. Pasal apa..l.i ini penat, tak macam masa belajar, class paling awal pun start pukul 8..(especially masa sem 1 & 2 dahulu...memang terseksa jiwa dan raga, pukul 6.30 dah naik bas nak ke kelas..hehehe


Two more weeks left ini membawa maksud mendalam pada diri aku sendiri. Rasa macam happy pun ada sebab aku bakal habis kerja@latihan industri selama 3 bulan ini. Hehe. rasa tak sabar untuk hidup gaya bebas. Gaya dan peraturan sendiri untk rancang apa nak buat dengan FYP yang tertangguh. Sebelah side lagi ada gak perasaan sedih sebab terpaksa berpisah dengan rakan-rakan sekerja. Dah 3 bulan kan kerja..(xderla sedih sangat rasanya, rasa happy nak habis lagi tinggi..)


Dalam hati juga ada perasaan tak sabar untuk bergraduasi..hehe..Grad la..Apa lagi kan. Oleh kerana penggal u akan buka bulan September, jadi pada Ogos ini, Insyaallah akan grad. Amiin.. Doakanlah aku grad ogos nih..hehe..Tak sabar nak habis blajar, nak kerja, kumpul duit nak masuk slim world (jgn percaya)!~~~lalalala


25 Feb ni ialah hari terakhir aku bekerja dan 2 Mac aku bakal terbang ke rumah di Kelantan. Sangat teruja dan tidak sabar mahu pulang setelah hampir 3 bulan tak balik..Mr KEreta akan ditinggal di KL..berpisah dalam 3 weeks..sabar ye sayang... i 'll leave you to my responsible aunt n uncle..hehehe


Okey..Nak pergi jemur kain..kat luar hujan lebat..ayoo...gimana ya

0 comments: