Tempat Membesarku

Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh dan Selamat Malam buat semua..hehe..Blog ini rasanya sudah bersarang yang amat kerana penulisnya tidak begitu mengambil berat pada blog ini sekarang. Iya ka?? Hurm, saya teramat sibuk sejak kebelakangan ini ditambah dengan tiada mood untuk menulis.

Sudah 4 hari berada di Kelantan...tanah yang disini saya membesar menjadi seorang kanak-kanak dan remaja.. Balik ini bukan untuk bercuti tetapi untuk menyiapkan FYP yang berkaitan dengan 'water' ini..Harapnya semua sampel air akan selesai di ambil  secepat yang mungkin.

Sudah selesai ber'praktikal' terasa diri ini amat aman la jugak kerana tak perlu bangun pkul 5.45 lagi..oyehh...skrg bangun subuh pukul 6.15 pagi dan sempat landing-landing dekat katil, pastu kalau tader kerja ble ajer tertidur...tapi kalau ada kerja kena bangun gak la..

Uiks..sekarang dekat umah kereta hijau tiada, so, guna ajer kereta abah yang tader orang guna. Tapi kereta itu sangatlah paroks minyak sebab enjinnya 2.0 + kereta lama..huhu..Takper. Tak payah isi minyak..hehe.

Hurm...nothing to say actually. Ini baru lepas buat puding karamel..entah jadi entah tidak nih..hehe..okeylah..rasa malas sangat2 nak menulis. Ilal Liqa' & Selamat Malam semua.

~Keep us close to You.Until the end of time..Baraka Allahu Lakuma wa Baraka alikuma Wa jamaah baina kuma fee khair~

0 comments: