Jamuan Raya 2010

Assalamualaikum

Apa khabar semua yang mengenali diri aku ni..
Kali ni nak share kat blog ni tentang jamuan raya 2010 yang berlangsung semalam..Ramai jugak budak class yang tak join, geng aku pun 3 orang tak de..almaklumlah dah nak habis semester nih, masing2 sibuk dengan komitmen yang pelbagai..apa pun aku tanak lepaskan peluang bersama rakan2 yang lain..memandangkan ini ialah jamuan raya terakhir bersama budak2 class kat UiTM...Sesi bergambar agak happening sehingga tak sedar maghrib ...tapi selesai ajaer kami dengar azan maghrib, terus, bersurai balik ke rumah masing-masing...da gelap kan..

Apa pun aku macam agak sedih kot, iyerla dah bertahun duk 1 class, tapi nnti aku tak boleh bayangkan camane bila kami semua sudah habis belajar..Ala the same situation masa zaman sekolah menengah dulu la...So, bila tengok all the pictures zaman sekolah, rasa sayu aje..n aku pun dapat rasa perasaan sama akan berulang sebaik saja tamat uitm nnt...ouh...

Perjalanan hidupku masih jauh panjang di depan sana.Harapnya semua apa yang aku akan lalui selepas ini akan dapat lebih mematangkan aku.. Tentang jodoh, semua aku serahkan padaNYA, aku hanya manusia, mampu berusaha tetapi Allah lah yang menentukannya..

aku sayang diri aku melebihi segalanya...hehe..okeylah disini aku nak share gambar jamuan raya ni..

~Keep us close to You.Until the end of time..Baraka Allahu Lakuma wa Baraka alikuma Wa jamaah baina kuma fee khair~

0 comments: