aku~manusia biasa




Tiada apa yang menarik tentang apa yang ingin aku kongsi..
Cuti kali ini hanya 3 minggu sahaja..
Diri aku belum bersedia untuk memulakan hidup sebagai seorang trainee...
Janji aku pada diri nak improve kan english communication skills entah ke mana..
Aku takut rasanya nak mulakan detik 6/12/2010..
Tarikh keramat aku...
Tarikh apa itu weh..??
Takkan aku nak bertunang or kahwin kot..
Hikhiik..
Itulah detik aku bakal bekerja jam 8 pagi till 5 petang...
Jauuuhh dari kengkawan aku...
Sebenarnya aku nak area Shah Alam..
Tapi selalunya apa yang kita nak selalu tak dapat kan..
Bagus jugak sebenarnya..
Kalau aku dapat kat Shah Alam,..
Banyak benda yang aku tak nak ingat dekat sana..
So, dapat tempat jauh ni, agak merana la sikit...
Merana jiwa raga..
hikhik..
Apa pun routine hidup aku yang solo molo nih...
Tetap berjalan lancar..
No one touching touching...
Or loving..loving anymore...
Sudah lama pencen rasanya..
Cuma kadang-kadang..
Aku yang tersasul..
Aim untuk menjadi yang terbaik ..
Insyaallah....:)

~Keep us close to You.Until the end of time..Baraka Allahu Lakuma wa Baraka alikuma Wa jamaah baina kuma fee khair~

0 comments: