semalam punya kisah

Semalam, bila habis exam...
ada yang cakap boleh buat...
ada cakap xleh buat..tapi buleh percaya ke..
haha..
hurm..
budak laki ramai aku tnya boleh buat..
ha, ni citer soram aku tanya, alih2 aku kena marah..
aiya...sowi la saim weh..
aku tanya jer..
sebab budak2 ni bising soklan susah
aku plak?
wawa...confirm2 la bagi aku pun susah weh..
aku da la tak buat pastyear tu..
yang confident aku jawab part B soklan num 1 yang noise jer kot..
yang lain memang aku meraban habis kot..
huhu...hopefully, apa yang aku jawab ada betulnye..:)
semoga Allah memberi aku pertolongan...aku jawab sehabis upaya kot.
Part A plak..soklan 5m yang konfem2 aku xtau nak goreng la..
nak rebus pun tak tau+ x cukup masa

pape pun aku nak tumpu untk next paper nih..
Hopefully it will become more better...:)

Najah..Najah..Najah...:) Insyaallah...kena look future..xleh back to past da...betol gak sorang tu cakap pasal aku duk tnya tang exam yang lepas..

BUAT YG TERBAIK CIK ASZA

~Keep us close to You.Until the end of time..Baraka Allahu Lakuma wa Baraka alikuma Wa jamaah baina kuma fee khair~

0 comments: