Lepas 2 paper..Tinggal 2 paper

Alhamdulillah, dalam meniti hari-hari semenjak dua menjak nih, dah dua paper berlalu. Hari ni pun baru je lepas paper Pollution Control..Perasaan apa? Hurm.. agak kecewa kerana tak cukup masa untuk melontarkan segala macam idea dalam benak fikiran ini. Hurm. Apa-apa pun, aku dah berusaha sebaik mungkin. Kini, aku hanya tawakal pada Allah Subhanawataala sahaja. Sekian lama berusaha, walaupun kadang-kadang benak fikiran ini ada terganggu tetapi, aku tetap terus bergerak untuk mengejar impian aku. Impian dibina, matlamat disasarkan. Apa yang aku inginkan dalam hidup aku. Semoga Allah mempermudahkan setiap segala urusan aku di muka bumi ini. Aku bersyukur kerana aku masih sempat menjenguk hidayah Allah. Semoga diri aku ini terpelihara. Semoga aku tak ulangi lagi kesilapan yang pernah aku lakukan dahulu. Setiap dari kita tak terlepas dari buat silap. Kesilapan ini, aku harus bangkit seorang diri memperjuangkan diri aku sendiri. Aku tak mahu terus terleka dibuai semua kenangan silam hidupku. Cukuplah. 

Okey, aku akan buat dan cuba yang terbaik untuk lagi dua paper yang tinggal. Apa pun yang berlaku, i WANT  THE BEST.. nobody can STOP me from what i am doing. Aku nak stdy malam ni, untuk next exam. Industrial Health n Safety.. Aku punya aim aku dalam bidang yang aku nak ceburi. I must be tough and fit enough to get what i want. 

Kepada kawan aku ( yang selalu aku susahkan dia) thanks a lot sebab sudi dengar whatevar masalah aku lagi-lagi time exam ni..kamu pun nak study kan, tapi still punya waktu tuk nasihati sahabatmu ini..hehe..semoga hubungan persahabatan kita kekal selamanya. Aku senang dengan kamu. Sebab itu banyak benda aku share dengan kamu. Apa pun orang bicara pasal aku dan kamu. Hanya kita berdua yang mengerti. maaflah kalau aku banyak susahkan kamu. aku bukan senang nak percaya orang. aku senang dengan kamu. dan aku percaya kamu. harapnya kamu tidak khianati kepercayaan aku pada kamu..selagi aku percaya apa aku buat tidak salah, i will never dengar apa orang kata, tidak terinjak sikit pun dalam hati aku apa yang orang kata..

~Keep us close to You.Until the end of time..Baraka Allahu Lakuma wa Baraka alikuma Wa jamaah baina kuma fee khair~

0 comments: