500 Blog


Salam. Tajuk entri aku kali ini ialah 500 Blog.. Tadi masa blogwalking nampak segmen nih. Apa lagi dah hari Ahad, aku pun join kan aje..Hehe.. Jom kita start ~~

Ringkas tapi Padat. Diri aku ialah sheaza. Seperti mana nama laptop aku masa login is sheaza. MAsih lagi seorang pelajar tahun akhir di UiTM. Sekarang ini sedang sibuk buat latihan industri di salah satu kilang yang mempunya ISO 14001. Hehe (xpaham, sila abaikan ini bidang tugas aku). Insyaallah akan bergraduasi dan tamat belajar pada Mei 2011 pada usia nak masuk 23 tahun (sebab birthday aku tak sampai lagi 23, kira 22 la). Dalam family aku ialah anak first. aku takder abang...aku tader kakak...aku ada adik seramai 4 orang.. ( seorang telah kembali ke rahmatullah, al-Fatihah buat adik Rina). Kalau dia ada dah nak masuk darjah 1 da~~Dulu aku sekolah di Kelantan, MAtrik di Melaka setahun dan terus ke UiTM amek degree..

Tujuan aku berblog (yang belog ini je la) saja aku nak isi waktu2 aku..hehe..dan tempat aku berkongsi apa yang nak kongsi. Kadang2 waktu stress exam pun belog ini yang jadi mangsa.. Selain itu aku nak berkenalan dengan ramai blogger tak kira yang senior or junior..lagipun aku memang kaki suka baca belog orang. Ini sahaja la.:)

8 comments:

Mimiey.. (^-^) said...

slm kenal dr mimiey...

nasyieen.blogspot.com

Unknown said...

keep blogging ye ^_^

salam perkenalan d cik eyqa

apdm said...

salam


cabaran kali ni mesti besh kan :)

apdm said...

salam


cabaran kali ni mesti besh kan :)

Unknown said...

salam kenal dr papa mifz yer..:)

Neena J said...

salam..
interesting blog..
lets be friends.
i wunna know more about you..
i've followed you.follow me back yah..

Shira Mary Jenn said...

jengah dari segmen abg ben jgk..
nak bw kat semua blog yg ada..hehehe

follow sini ya, jemput singgah belog sy jugak ;

mcm ni lah said...

good job i follow you