i love shoes

Kasut dibeli Julai 2008
KAsut pada Disember 2009, Putrajaya Alamanda 
Sogo, Julai 2008 (dah tak ader da)
2008 (awal tahun kalau tak silap)-Midvalley-kedai Viss

CR punya.beli dekat the store..2008 raya
Ini ialah koleksi kasut aku yang lama. Sekarang aku dah berhenti daripada membeli kasut. Bukan apa, kasut dah banyak sangat. Buktinya bonet kereta aku penuh dengan kasut. Ish..ish..ish..Sampai kan tak tahu nak letak mana dah. Lagi-lagi sekarang kan bekerja kena pakai safety shoes, sebab dalam kilang, jadi 3pasang sandals aku yang tinggi2 terpaksa dilupakan buat sementara. Dan kasut-kasut aku yang tinggi terpaksa di'dua'kan juga. Hehe. Tak apa, nanti, aku memang akan kembali dengan hobi suka membeli kasut, Sampaikan satu ketika dulu, someone pernah cakap dekat aku...

"asal shopping je, kalau tanya memang awak akan beli kasut kan..macam la tak ada benda lain dekat mall yang awak nak beli..kasut..kasut..hehe"

Dan aku mesti akan jawab " Eh, dah memang hobi saya suka beli kasut, tapi saya hanya beli, pakainya tak pun. Sandal yang selesa brabd crocodile itulah yang saya bawa ke hulu ke hilir..hehe"

Kawan-kawan baik aku pun memang dah arif dengan perangai aku. Asal kuar shopping aja, mesti aku akan memutar-mutar dekat part kasut agak lama kalau memang niat aku nak beli kasut.Heeee...

Tapi, buat masa ni, hobi terpaksa diberhentikan buat sementara waktu. Kerana aku tak bisa mencintai semua kasut-kasutku..aku tak guna pun korang sume..hehe 

0 comments: