Kenangan Part 7 Exam

Inilah keadaan katil rumah sewa aku di P.A semasa final exam..kemas kan..?? hehe sebabnya rutin hidup aku, bangun pagi, mandi,katil mesti aku kena kemas. Sebab apa? sebab aku tak suka tengok tempat beradu aku bersepah. Bila aku study dekat meja yang duk tepi katil, aku akan pandang katil bila aku dah penat or bosan. Bila katil dalam keadaan comel mcm itu, aku akan rasa excited...untuk apa..untuk landing la..hehe...so, bila aku dah landing, aku akan bawak nota-nota yang bersepah ke katil dan aku akan baca di katil..dan aku akan lentok buat sesaat..muahaha...aiyoolll..teruk gak aku..itu kalau siang tak bahaya..kalau malam..aku akan lentok berejam la namanya..

okey..lupa nak bagi tau, rumah sewa aku dekat p.A ni yang kosong tau..mana ada katil ke apa..

Di kesempatan ni aku nak beri penghargaan dekat Acik dan Ayah Cik sebab sudi pinjamkan katil dan tilam yang sangat selesa bila tido...kerana itu banyak membantu aku dalam menjalani proses sebagai pelajar F.year..selesa bangat tilam itu..



~Keep us close to You.Until the end of time..Baraka Allahu Lakuma wa Baraka alikuma Wa jamaah baina kuma fee khair~

0 comments: