Kepenatan


Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh. Tiada kata yang dapat aku ungkapkan selain daripada aku sangat-sangat penat. Mana tak penatnya, hari-hari balik kerja sampai hostel pukul 6.40 petang. esok pukul 7 dah gerak pergi kerja. Masyaallah, hanya Allah yang mengerti betapa penatnya aku. Dengan bawa kereta siap menguap-nguap lagi...nasib baik tak tersengguk..huhuhu..inilah cabaran bekerja agaknya. Dan bekerja sektor swasta. sangat penat tahu..

Balik rumah...selera nak makan memang hilang dengan sendiri sebab kepenatan yang melanda. Tapi di pejabat, memang rasa sangat lapar. Aku sebenarnya sangat tension dengan bebanan kerja yang melambak itu..sabar aja lah..huhu..otak aku penat weh..sangat-sangat kot..

Ini pun aku tengah tunggu baju dalam mesin dekat tingkat bawah tuh siap..nak g ambik da dalam 10 minit lagi..huhuhu...

Okey.. sampai sini sahaja n3 kepenatan...:)

~Keep us close to You.Until the end of time..Baraka Allahu Lakuma wa Baraka alikuma Wa jamaah baina kuma fee khair~

0 comments: