Kerana Hidup Itu Indah

Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh. Post baru lepas makan dan keluar bersama aunty chu tersayang di bandar Rawang. Hujung minggu yang sangat panjang kerana ada 4 hari cuti. Macam-macam bermain di benak fikiran. Almaklumlah, loan dan elaun dah masuk. Memang happy la sakan kan. Hehe.

Hidup ini amat indah. Kerana indahnya hiduplah menyebabkan kita tak sedar berlalunya usia dengan begitu pantas sekali. Esok bakal masuk tahun baru 2011. Dan usia kita bakal bertambah satu tahun lalu. Bak kata orang, rumah kata pergi, kubur kata mari. 

Kalau boleh, tadi masa duk sembang dengan aunty, kalau boleh saya tak nak jadi dewasa sebab dewasa ini lebih banyak cabaran dari alam remaja cintan cintun ini. Menginjak dewasa inilah kena berfikir apa yang perlu kita buat dan lakukan dalam hidup. Nak tak nak kita kena fikir tentang masa depan. Itu ialah penting untuk difikirkan. 

Masa depan inilah yang amat susah untuk dicorakkan. Mana taknya, bermacam cabaran dan dugaan yang melanda. Tapi, itulah namanya hidup, kita kena follow sahaja hidup ini kan. :)

Buat adik saya..ehem2..rupanya dalam diam ada ubi. tak bagi tau pun pada saya anda 'dirisik' hehehe..Itulah, sedap cakap kat orang, kan dah kena.It's your turn.What the miracles for both of us my dear sis..What ever happen, i always beside you, support you my dear.

~Keep us close to You.Until the end of time..Baraka Allahu Lakuma wa Baraka alikuma Wa jamaah baina kuma fee khair~

0 comments: