trimas frenz

Saya ialah aku. Dan aku ialah saya=sheaza. Buat kawan-kawan yang sudi berkawan dengan aku, jutaan terima kasih aku ucapkan. Kalian semua banyak mengajar aku erti persahabatan. Bersama kalian aku belajar siapa yang harus dipercayai dan sesuai dijadikan teman yang baik. Apa itu duri dan ranjau dalam persahabatan. Teman itu sangatlah ramai, tapi sahabat hanya boleh dibilang dengan jari. Teman-teman di UitM, selama hampir 4 tahun berteman, sudah kita kenali hati budi masing-masing. Sudah tahu karektor masing-masing. Kepada geng-geng aku, aku tahu korang semua tak akan baca belog aku nih. Tapi hakikatnya aku sangat berterima kasih sebab korang sentiasa bersama aku tak kira susah mahupun senang. Saat aku dirundung pilu, korang sentiasa membantu menyelesaikan masalah aku.Korang banyak menyelamatkan aku sewaktu aku skip class (perangai sangat tak baik, hehe) dan sewaktu pelbagai masalah melanda. 

Kadang-kadang, berteman juga ada konfliknya. Itu normal. Maafkan aku jika aku terlalu berterus terang pada kalian apa yang aku tak puas hati, tapi biasanya aku tak buat gitu kecuali dengan sorang itu aja. hehe..tapi syukur...masalah satu geng kita dah selesai. Dan kerana aku berterus terang jugalah merupakan satu penyelesaian kepada semua ini. Kalau tak mesti satu geng akan jadi terus jauh. 

Mengenali kalian semua adalah perkara yang terindah dalam hidup..banyak benda kita buat bersama. Namun, sekarang ini masing-masing sibuk dengan kehidupan masing-masing, Dalam geng kita hanya 2 orang sahaja masih single..hehe(termasuk la aku,,,percaya ke tak).jadi, aku sentiasa kena tinggal di Villa kita dekat PA tuh. Sedih gak la..sebab aku terpaksa jadi Mem Besar kat situ..hehe..

Tapi tak apa, bila lagi aku nak jadi mem besar...nak praktis..uweeehhh..

For all my best friends..thanks for alwoz beside me for almost 4 years. Hopefully, our relationship will remain forever and ever..Keep in touch always. :)

0 comments: