Kenny Rogers Roaster






Assalamualaikum dan Selamat malam. Selamat berhujung minggu semua. Esok hari ahad kan. So, hari orang-orang semua berehat dan enjoy sepuasnya. Bolehlah cari tempat best untuk makan-makan dan menjamu selera. Kali ini aku nak share makanan di KRR-Kenny Rogers Roasters. Makanan dia okey lah dan sedap lah jugak kalau pandai pilih. Hari itu aku tersalah pergi ambil seafood pasta masa itu dia promotion sebab apa tak ingat la plak. Saja mengada-ngada nak try. Harga dia agak best la ..hehe..rm19.90 per plate (betulke aku main hentam per plate nih). Rasanya tak best sangat la pun. At last, aku mengepau makanan kawan aku..hehe..memang mengada sangat la kan..mula-mula gediks nak try menu baru bila dah order, tak sedap, main pas pas kat orang..Rugi tak ambil gambar makanan tuh, kalau tak boleh upload kat sini. Hehe..

Bajet untuk makan kat sini lebih kurang Nandos la. Kat sini standard Nandos la. Lebih kurang RM50- RM60  untuk dua orang makan. Ini aku pergi cek balik bil yang aku makan dulu. Biasalah nak menulis kat belog rajin aja aku mencari gambar dan mnyemak balik bil-bil lama (dalam gambar). 

Okey..bolehlah mencuba KRR dengan segera. Hehe. bagi aku muffin dia sangat bezz...sedap..yummy..rasa nak makan lagi lol..kat atas tuh antara makanan yang aku makan di KRR..

0 comments: