Merpati 2 Sepadan


Aku suka dengan gambar Kate Middleton dan Prince William. Teruja aku William dah nak kahwin. Dulu, masa aku kecil2, dalam darjah 4, aku suka collect gambar mendiang Lady D. Sebab masa tu cerita Lady D memang hangat la kan lantaran kisah menyayat hati dia kemalangan ngeri denga kekasih dia dekat France tu. So, dari situlah aku sangat teruja dengan kecantikan Lady D ni, masa itu jugak aku kenal dengan 2 orang anak Lady D, William dengan Harry. Memang minat sakan la dekat keluarga diraja ni sampai ada apa-apa news mesti aku akan beli. Tapi bila dah masuk sekolah menengah, sesi mengemas barang-barang lama dilakukan, aku main buang aja gambar Lady D yang beria aku simpan satu masa dulu. Heeee...banyak sangat da barang tak sempat nak menyimpan.

Tak sabar nak tengok majlis kahwin Kate dengan William.Heee..HEee..Dulu berangan nak pergi England nak ambil gambar depan Istana Buckingham England. Tapi sampai sekarang tak tercapai. Tak apa, semoga aku murah rezeki dan dapat pergi sana juga satu masa nanti. :)

~Keep us close to You.Until the end of time..Baraka Allahu Lakuma wa Baraka alikuma Wa jamaah baina kuma fee khair~

0 comments: