Siapa Mulakan ?

Apa yang aku nak bagi tau erk..alahai..tadi aku bukak fB someone yang pernah ada kaitan dengan aku. So, sekarang, kepala aku nih tengah ligat berfikir, who start first...? Siapa yang berubah dahulu..aku atau dia.? By the way, this is not important now since i have my own life already. Tapi jenis aku, nak tahu jugak, what actually happen with the status at Dec 2010..oMg !! 

Moral of the story: Actually, apa yang berlaku bukan salah aku 100%, tapi susah bila orang tetap blame aku for what happen...osyooo...

Baguslah dah nak kahwin kan. Aku pun tak sabar nak tahu siapa future wife dia..Aku doakan yang terbaik buat dia..and dia memang desperate sangat nak kahwin.Maklumlah dah ramai rakan2 sebaya yang dah kahwin. Aku doakan kau cepat2 kahwin yer...aku lambat lagi..uwaaa...pening kalau pikir nak kumpul duit 10ribu...argh!!hehe
Semoga dipermudahkan olehNya..

0 comments: