Blog Ini

assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh...sudah lama tak meng'update' blog yang pernah menjadi nadi empunya blog ini. Seminggu tidak update, namun traffic nampaknya agak sibuk jugak walaupun tiada apa-apa yang di update...cuma satu yang saya perasan di sini, i have a silent reader...tak tahu berapa orang.. tapi ada reader yang mengenali saya membaca blog ini diam-diam. tak mengapa, bacalah kerana saya memang tiada apa-apa untuk di privatekan dalam blog ini. Namanya pun blog public.. Tiada apa-apa yang rahsia di sini. Semuanya berkisar hanya tentang saya dan apa-apa yang ingin saya kongsi di alam maya ini..

Sesungguhnya saat ini, hati ini sedang merindui 'sesuatu'. Tiada terungkap betapa saya merindui 'benda' itu. Tiada kata seindah bahasa yang dapat menzahirkan apa yang saya rindui. 

Blog kesayangan dan pembaca-pembaca..selamat malam..:)

0 comments: