Bunga Hati

Kadang-kadang apa yang berlaku..
Kita tak sedar pun yang ianya buat kita gembira...
Selepas beberapa lama...
Baru kita perasaan yang kita sayang dia rupanya...
Apakah perasaan ini sebenarnya...
Bagai bunga yang tumbuh dalam hati..hehe

Aku..masih seperti dahulu...
Si dia, mesej semalam ...still dengan soalan yang sama ...
Awak marah saya tak??
Aku jawab tak...
Parents awak marah saya tak...
Aku naik geram...
Aku jawab lah yang sejujurnya..
Aku jawab..: Saya yang kena marah bukan awak...:::
Then...aku dah tak ada mood untuk terus bermesej...
Aku tidur...oh...indah betul hidup tanpa perlu pikirkan orang nih...
Sememangnya aku nih tak bersedia lagikah untuk satu perhubungan yang serius..??
bukan dulu aku sentiasa berdoa pada yang Maha satu...hurm...

Sekarang, aku pulak tak bersedia...

~Keep us close to You.Until the end of time..Baraka Allahu Lakuma wa Baraka alikuma Wa jamaah baina kuma fee khair~

0 comments: