Sleepy

Mengantuk la pulak, ubat nih memang mengantuk..weh, lama betul la kan aku makan ubat. habis berbirat da kot pinggang aku nih merah-merah..aiya..memang la alergik..huhuhu..tak suka..tak suka..tak suka...

Makan ubat macam tak der kesan ajer..memang badan aku nih degil sama macam aku ajaer...hukhuk..bila nak baik sepenuhnya nih. Aku dah bohsan tau tak..huhu..Sedih tau tengok kaki merah, tangan merah, leher merah..sume merah gini...:( (sampai ada orang kata aku HIV) huhu..

Best jugak layan lagu dalam laptop..lama dah tak buat kerja gini. Kalau dekat u selalu buat sambil siapkan assginment..uwaa....rindunya zaman buat assignment..sekarang kan zaman praktikal..nanti mesti aku rindu zaman belajar..Target nak continue master la..Sebab nak dapat lagi baik dari degree yang bakal dapat tahun ni.(Enshaallah).:)

Lambatnya la cuti..Aku penat la weekdays. Lupa, nak bagi tahu hari ini pergi kerja jalan clear sangat. tak lenguh kaki aku tekan brek kalau jam..hehe (bagus gak keta auto, kalau manual, memang krem ah).

Thanks for someone..thanks sebab apa..aku pun tak tahu sebab apa. Biarkan ajer la.Thanks to my cinta :)

Lambatnya nak jumpa mama, nak bagi gift dekat mama :)

Selamat malam. Mengantuk da~~


~Keep us close to You.Until the end of time..Baraka Allahu Lakuma wa Baraka alikuma Wa jamaah baina kuma fee khair~

0 comments: