Rasa Turut Terbakar

Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh & Morning everyone....i'm just want to express what i feel now for somebody that always be busy with someone else life..when the person i love feel angry with what somebody done.. i feel too..OMG..


Sungguh, saya rasa sangat Marah+Geram+Menyampah+ segala apa sampah lah...GGGRRRR...!!!!


Suka hati ambil kepunyaan orang lain without his permission..Hey...i'm angry with u too...i dont care who u r..but u r stole my love property..argh!! tak suka..apa salahnya kalau minta baik-baik..bukan main curi dalam laptop orang ajer..remember la...kalau orang tak halal macam mane..u want to use all the items for your future work kan..so, think about it..saya tau kamu tak baca BLOG SAYA INI...tapi saya tetap nak luah perasaan tak puas hati kat sini. Betapa saya tak suka perbuatan KURANG AJAR awak tuh..A€doiii...ingatlah even though u want to look better masa present ka...masa apa ka...tolonglah kamu dah curi dan ambil idea DIA..tak pikir ke penat dia kerah otak untuk cari idea..so no wonder la...Dia patut dapat apa yang dia dapat selama ni...


Nak sambung wat kerja..huhuhu...(sabar iyer awak,..huhu)


i hate the person yang macam awak nih...saya turut terbakar hati tau...bila orang yang saya sayang rasa nak marah tapi tak nak terus terang demi jaga hubungan persahabatan. Memang la bersahabat baik, tapi main curi maklumat dari laptop orang ape citer...baik tak yah ada kawan baik gini..


~Keep us close to You.Until the end of time..Baraka Allahu Lakuma wa Baraka alikuma Wa jamaah baina kuma fee khair~

0 comments: